pátek 23. října 2015

Dlouhé čekání a popálená pokožka - moje návštěva u Michala Zapoměla...

Krásný páteční večer :)

Edit: 1.3.2018 došlo k finančnímu vyrovnání a tímto považuji celou věc za uzavřenou. 

Předem, než se dostanu k samotnému článku, bych ráda uvedla, že se nejedná o snahu poškodit salon Portrait v Praze, tedy salon Michala Zapoměla. Uvedu zde vlastní zkušenost s jeho službami. Důvodem je to, že mé čtenářky, především ty, které mě sledují na Instagramu, mé zkušenosti s tímto salonem zajímaly od chvíle, kdy jsem uvedla, že jsem tam objednaná. A také chci zde uvést vlastní zkušenost proto, že mi na mém Instagramovém účtu e-shop luxusnivlasy.cz, který panu Zapomělovi patří, několikrát ( nepochybně ale v dobrém úmyslu, tomu i věřím ) doporučil návštěvu tohoto salonu a stejně tak návštěvu doporučil i několika z mých čtenářek. Cítím tedy zodpovědnost za to, abych zde svou zkušenost uvedla.

Do salonu jsem se objednala telefonicky s cca dvoutýdenním předstihem. E-shop luxusnivlasy.cz na mém insta-profilu uvedl, že pan Zapoměl se rád věnuje běžným smrtelníkům ( asi má klienty i z řad nesmrtelných ), nicméně čekačka je přímo k němu delší, takže jsem byla objednána k Dominikovi. Prý je to profík. Termín byl stanoven na 13.10. v 15:00 hod. Jelikož jsem z Liberce, celá cesta za luxusním ošetřením ( dnes už bych se tomu termínu mohla leda tak zasmát... ) započala ve 13:00 hod. cestou do Prahy.

Ve 14:00 hod., kdy jsem do Prahy dorazila a chtěla se vydat na cestu na Prahu 1, mi volala Andrea, recepční, že Dominik má klientku přede mnou rozpracovanou na delší dobu a ať přijedu o hodinu později. A že je zbytečné tam chodit dřív, protože bych čekala. No, tak to je paráda! Sakra, jaký je problém pozvat si klientu na dodělávku na jiný den? Proč já mám někde hodinu čekat, na úkor nějaké cizí klientky? Řekla jsem Andree, že je to pro mě komplikace i z důvodu pozdějšího návratu do Liberce, ale že si to tedy nějak zařídím. Ono taky co mám dělat, když jsem za barvením jela 100 km. Otočit se a jet zpátky? Zbytečných 200 km? Ano, zkazilo mi to náladu, ale říkala jsem si, že mi to určitě vynahradí ta božská hříva od Zapoměla ( či jeho kadeřníků... )

Na řadu jsem nakonec přišla až za hodinu a půl...Místo v 15:00 hod. jsem do křesla sedla v 16:30 hod. A Dominikovi nijak nevadilo, že tam čekám. Slečnu si ještě fotil, při loučení nespěchal. Že bych se cítila nějak výjimečně, to sotva. A nebo jako v luxusním salonu? Pominu-li prostory a zaměřím se na chování kadeřníka, tak to taky sotva.

Chtěla jsem vlasy i zastřihnout, jenže díky zpoždění o hodinu a půl na to samozřejmě nebyl čas, takže jsem to jen suše zkonstatovala, kadeřník odkýval a hotovo. Chtěla jsem tedy zesvětlit odrost a zchladit délky přelivem. Kadeřník namíchal barvu, kterou mi nanesl na hlavu, nechal působit a poté mi za asistence kolegyně na posledních 20 minut působení barvy nanesl i přeliv, který vmasíroval i do odrostu. Po nanesení barva zpočátku pálila, což jsem sdělila i kadeřníkovi a jeho kolegyni při nanášení přelivu. 

Po umytí mi byl na vlasy nanesem Olaplex, jak jsem si vyžádala a šlo se foukat. Nevěřím tomu, že kadeřník neviděl při foukání rudá místa na pokožce, ale vzhledem k tomu, že je to moje spekulace, nebudu se o to nijak opírat. 

S výslednou barvou jsem byla spokojená, vlasy krásné, vyfoukané. Pod umělým světlem působila barva jednolitě ( odcházela jsem za šera ), na denním světle pak byly délky trochu víc šedé, než jsem chtěla a odrost nažloutlý. Ale tohle nijak hodnotit nebudu, je těžké přesně tipnout výsledek u vlasů, které neznáte, o to spíš u blond, přestože u Zapoměla "blond umíme". Zaplatila jsem 3.850,- Kč a jela domů. 

Následující den mě pokožka hlavy pálila jako čert a na místech nad ušima bolela, v týlu a nad čelem pálila. Další den, tedy druhý po návštěvě salonu, jsem si na pokožce nahmatala extrémně bolestivá mokvající ložiska, na dotek pálící jako čert. Poprosila jsem přítele, aby se na to podíval a ten se zděsil, že mám hlavu plnou mokvajících spálených míst. V linii kolem uší a nad ušima ve vlasech a v týlu. Objevila jsem místa i nad čelem, kousek od linie vlasů kolem čela. Resumé - u Zapoměla mi spálili hlavu.

Jenže čím? Neměla jsem za celých 16 let problém s tím, že by mě barva pálila. Sama jsem se před asi tak deseti lety po dva roky barvila zesvětlovačem Palette IUL1, který obsahoval 12% peroxid a nikdy mě hlava nepálila. Barvy by měl mít luxusní salon taky kvalitní, tak co se stalo? No, napadá mě jediná věc, kterou už ale samozřejmě zpětně nikdo neověří, ani nepřizná. Můj názor je, že s tím obrovským časovým skluzem se přistoupilo k použití silnějšího peroxidu, který společně v kombinaci s barvou Blond Me popálil moji pokožku. 

O tom, že mám popálenou hlavu, jsem napsala na Instagramu, kde se vzápětí vyjádřil i pan Zapoměl. Na mou adresu uvedl, že mé jednání ( text na Instagramu o tom, že mám popálenou pokožku hlavy ) je neopodstatněný a že to, co píšu, není úplnou pravdou. Poté byl můj příspěvek označený za hate, který je nekorektní a zcela neprávem ho tímto poškozuji. Do této chvíle jsem neměla chuť cokoliv se salonem řešit a můj příspěvek byl v podstatě jen informací o tom, jak jsem dopadla, protože jste na to čekaly. Protože jste psaly, zda se nejedná o alergickou reakci, jsem uvedla, že to není možné, protože vzhledem k masivnímu línání mého psa, které u mě vyvolalo alergickou reakci, jsem v posledních týdnem každodenním uživatelem léku Xyzal. 

Poslední kapkou a pro mě hrubě urážlivou, byla mailová zpráva od p. Zapoměla, kdy mi nabídl pro mě nepřijatelnou kompenzaci a uvedl, že "naše kožní lékařka po shlédnutí fotek řekla, že odbarvení a kombinace Xyzalu může mít velice úzké propojení a může tento nepříjemný efekt způsobit". Cože??? Antihistaminikum může být v kontraindikaci s odbarvením ( asi p. Zapoměl myslel zesvětlení mých odrostů )?? Jak je možné, že pokud je to obecně známý fakt, pokud ho zná jejich kožní lékařka, není toto uvedeno v příbalovém letáku? A jak je možné, že o tom nikde není ani zmínka? A jak vlastně může antihistaminikum v kombinaci v peroxidem či amoniakem vyvolat popáleniny na pokožce? Samozřejmě jsem se na to zeptala osob z řad fundovaných a je to holý nesmysl. Naopak se antihistaminika doporučují na lehčí projevy alergie na vlasy. 

Protože pokožka opravdu bolela, zašla jsem si k lékařce, aby mě vyšetřila a sepsala příp. zprávu o ošetření, kde bude uvedeno, o jaké poškození pokožky se jedná. Když lékařka viděla ta místa, prohlásila, že "to musí bolet jako blázen" a jak se jim tohle mohlo povést v dnešní době, kdy se používají šetrné barvy. Došla k jedinému závěru a to stejnému, který jsem uvedla výše... Popálená místa vyšetřila, zhodnotila je jako popáleniny a poleptanou pokožku a samozřejmě to mám uvedeno i písemně. Drobné puchýřky ve vlasové kštici. Podezření na tox. - chem. reakci na barvu na vlasy. Prostě a jednoduše reakce na popálení barvou na vlasy. Zákaz mytí vlasů z důvodu možného zanícení pokožky a ošetření příslušnou mastí. Fotky několika spálených jsem vám na Instragram také dala.

Několik dní jsem si tedy vlasy nemyla, mazala ranky a trpěla. Bolestí a po psychické stránce i nemožností umýt si vlasy a normálně o ně pečovat ( a vypadat ).

Dnes se konečně dohojilo poslední spálené místo. Po jeden a půl týdenním martyriu jsem napsala panu Zapomělovi mail, že žádám vrácení celé částky 3.850,- Kč, uvedla jsem patřičné důvody a na svém požadavku hodlám trvat. Protože mám skvělé a vzdělané čtenářky, byla mi nabídnuta i právní pomoc, nicméně doufám, že k ní nebudu muset přistoupit.

Předpokládám, že zavedený salon pyšnící se luxusní péčí o zákazníka se k tomu postaví čelem, přizná svou zodpovědnost a mému požadavku vyhoví. Jsem přesvědčena, že mám na svůj nárok plné právo. Samozřejmě vás s výsledkem tohoto jednání seznámím, aby celá tato kauza byla kompletní. 

Mějte se krásně :)





48 komentářů:

  1. ..ani nevim, co napsat. nestacim se divit. pribeh sleduji uz od prispevku na instagramu a stale nemam slov. preji rychle vyreseni cele situace a dekuji! protoze me presla touha po vlasech ze salonu portrait. zejmenu kvuli takovemu chovani..kdyby ti nabidli kompenzaci v hodnote cele castky, tak to zakaznice neodradi. ovsem tohle - to je az moc silne kafe!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji za podporu. I na me to je silne kafe. Jak jsem psala - ja jsem to dlouho nijak resit nechtela, rikala jsem si, ze je to holt zkusenost. Ale ja jsem tady ta poskozena a jeste od majitele ctu, ze je to vlastne vsechno vymysl a ze si za to muzu sama. Tak to fakt ne...

      Vymazat
    2. chapu, sama bych uplne nevedela, zda "delat problemy" dal. nejsem typ cloveka, co jde rad do konfrontace s nekym dalsim..ale zaroven - tohle uz neni sranda, melas zdravotni problem, pomerne vazny a neprijemny. zaroven cena nebyla nejnizsi (preci jen temer 4tis. je opravdu velka castka za kadernika, a clovek ocekava proste neco VIC) a chovani z opacne strany to vse jen podtrhlo. takze drzim palce, aby neprobihala zadna dalsi bezvyznamna komunikace a nesmyslne dohadovani a salon se k problemu postavil celem

      Vymazat
    3. já taky nikde nevysírám, ale tohle je naprostej vrchol!
      doufám, že ti nejen vrátí platbu, ale řádně se i omluví.

      Vymazat
    4. Kočko, však já taky ne, nemám tyhle situace ráda. Ale když už tě týden bolí hlava, kůže a bez legrace i to, že máš vlasy, tak to už je i dost...
      Ale komunikace zatím nulová...

      Vymazat
    5. Právě teď řeším stejný problém(jiné kadeřnictví),spálená pokožka hlavy po melíru a vypadání spousty vlasú a padají dál,jsem zoufalá.Od lékaře zatím nic co by sklidnilo spálenou pokožku,za chvíli budu potřebovat asi paruku.

      Vymazat
    6. Právě teď řeším stejný problém(jiné kadeřnictví),spálená pokožka hlavy po melíru a vypadání spousty vlasú a padají dál,jsem zoufalá.Od lékaře zatím nic co by sklidnilo spálenou pokožku,za chvíli budu potřebovat asi paruku.

      Vymazat
  2. A já si vždycky říkala, že jednou snad ty prachy za "nóbl" salón dám... Hm, tak asi ne, to radši zainvestuju do vlasové péče a barvu stejně dolaďuju hennou.. Ale každopádně zkušenost je to nepříjmená. Snad se k tomu odpovědná osoba poství rozumně a nebude potřeba to řešit i jinou cestou. Ale kdyby náhodou ano, tak jsem také k dispozici :-)
    Držím place ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není salon jako salon, nicmene ja uz ted nejak nevim, podle ceho vybirat...

      Vymazat
    2. Já chodím k paní Lence Maškové do salonu Oskar v Praze, specializuje se na barvení vlasů, ale taky stříhá. Mohu jen doporučit.

      Vymazat
  3. Nemam slov.
    Heled a nelaka te mit jednu osvedcenou kadernici nez takove hazardy....? Pac me prijde, ze hazard je pomalu kazde druhe kadernictvi, kdyz to tak vidim na ulicich. Tak jsem radeji verna te sve -jisty vysledek i cena- a jinam nechodim.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, to vis, ze bych to tak chtela mit. Ja jsem chodila 10 let na meliry k jedne kadernici a byla jsem spokojena, jenze v momente, kdy jsem presla na jednolitou blond, chtela jsem osetreni Olaplexem a to ona nedela...

      Vymazat
    2. Jasne, no, to hledani je pak boj... Kazdopadne drzim palce, at ziskas naklady zpet a hlavne! at se to na vlasech podepise co nejmene.

      Vymazat
  4. :-O No tak to je teda síla. Poslední dobou mi nad arogancí lidí zůstává rozum stát.

    OdpovědětVymazat
  5. Nají dobrého kadeřníka, který je šikovný, ochotný, dovede si vše zorganizovat tak, aby měl na každého klienta dostatek času a hlídal každou potřebnou minutu při odbarvování, je ochoten naslouchat a nejede si jen tu svoji je velká výhra i při dnešních vymoženostech jako je Olaplex atd... Je mně líto tvé nepříjemné zkušenosti a nechce se mně věřit, že by si to takový vlasový mág jako p.Zapoměl dovolil riskovat a nepostavil se k tomu správně. Myslím, že celková cena není dostatečným odškodněním, co cesta, čas a způsobené útrapy? Dovolím si tady zmínit svoji velmi špatnou zkušenost s Hanky Hair studiem, dokonce hned dvojitou. Vím, že jsi tam byla spokojena, ale já si nechala jednou vlasy zničit a podruhé zaplatit pouze namíchanou barvu, když se na to kadeřnice necítí a více zesvětlovat nehodlá a odrost také vlastně neví jestli trefí. Dnes už vím, že nejsem sama, kdo byl nespokojený s jejich jednáním, Liberec je malá louže :). Takže já budu svoje nemalé peníze ráda nechávat jinde. Kdyby to náhodou Hanky četly, tak jsem už mnohem víc blond, vlasy nejsou víc zničené, hlavně vím, kam už nechodit a i dnes bych se k zaplacení pouze namíchané barvy postavila už zcela jinak, překvapení sehrálo svoji roli. Navíc navyšování ceny, kterou platila klientka přede mnou a já jsem jí slyšela je taky dost vypovídající, více to rozvádět ani nechci. Ale věřím, že někomu jejich jednání sednout může a nebo nechtějí věci tak složité :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Julisko, mohla bys mi napsat na mail labradoora@gmail.com? At nepises ty mail sem...

      Vymazat
  6. To je hodně nepříjemná zkušenost. Samozřejmě by se to profesionálům stávat nemělo a už vůbec ne v důsledku toho, že v touze po zisku zvolí zbytečně drastickou, ale časově úspornou metodu. Vzhledem k té ceně bych skutečně čekala naprosto dokonalý servis po všech stránkách, tedy i v přístupu k zákazníkovi..
    Nota bene, dokonalý servis čekám i u běžné kadeřnice, která má vlastní malé kadeřnictví jako OSVČ. Pokud člověk chce vystupovat jako profesionál v nějakém oboru, pak si za svou práci a její výsledky i svůj postup musí ručit, neb tu cenu za služby takovou žádá.

    Přístup je správný, pokud došlo k takové chybě, tak přístup zákazníka, že si žádá pouze navrácení úhrady za služby, lze ještě dokonce chápat, jako vstřícný krok. A nechápu, že salón k tomu nepřikročil. I když k nepochopení tady je v celé záležitosti asi víc věcí....

    Doufám, že se celá věc brzo vyřeší a dopadne vše dobře - vzhledem k okolnostem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasne, pokud si zaplatim sluzbu a je jedno, kde to je a kolik to stoji, ocekavam, ze vysledek bude perfektni. Sama jsem vedla obchod a hamba by me fackovala, kdybych poslala spinave nebo vadne zbozi. A pokud se objevila reklamace, pak se resila okamzite a obratem. Ono je totiz dulezity vedet, ze negativni reklama se siri mnohem rychleji a lide si s mnohem vetsi chuti popovidaji o tom, kde se zklamali, nez kde to bylo v poradku, dle ocekavani...

      Vymazat
  7. No, když už se stalo tohle, čekala bych od nich alespoň jiné chování, osobní omluvu od kadeřníka, když na tebe mají telefon, a okamžité vrácení peněz. Jinak bych samozřejmě všechny luxusní salony neházela do jednoho pytle, já jsem nedávno dostala poukaz do "nóbl" pražského salonu, a i když věděli, že už tam nejspíš nikdy nepřijdu a poukaz jsem dostala zdarma, chovali se ke mně úžasně, byl to opravdu zážitek. A to že jsi čekala když jsi byla objednaná hodinu a půl, to bych tedy nečekala ani v tom nejobyčejnějším kadeřnictví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je naopak příjemné slyšet (číst), že právě i přesto, že k nim už nikdy nepříjdete, tak vám poskytli dokonalý servis, ale ten je dneska bohužel v mnoha odvětvích obchodu jakýmsi neznámým pojmem, obzvláště když ví, že u nich nenecháte peníze.
      A to mě nebaví, protože za své peníze chci dostat odpovídající službu. A ne že budu vídávat jen otrávené ksichty, co po nich proboha chci.. To radši půjdu jinam, kde aspoň ten základní servis dostanu a jak ráda pak u nich ty penízky nechám.. A ano, i v případě, že zrovna nic nekoupím (když budu mluvit o obchodě), očekávám, že se ke mně budou chovat slušně, vstřícně a budou se snažit pomoct.
      Sakra, ale to jsem odbočila, i když určitá spojitost by tu byla. Zrovna v tomto případě bych to viděla tak, že když už se nestíhá, tak spíše s ohledem na složitější a déle trvající požadavek zákaznice bych se s ní raději domluvila na jiný termín, kdy bych se jí mohla 100 % věnovat. A pokud je odjinud a už při předchozím upozornění byla v místě určení, tak bych se omluvila a nabídla určitou kompenzaci, např. slevu z ceny apod., neboť chyba je na mé straně, a pokud nechci přijít o zákazníka, budu se snažit tuto nepříjemnou situaci zvládnout s nadhledem a ke spokojenosti obou stran :-)
      Uf, omlouvám se za dlouhatánský komentář, ale tak nějak mě to chování k zákazníkům dneska nasr... Pěkný večer :-)

      Vymazat
    2. Jasne, pausalne nelze odsuzovat vsechny luxusni salony. Mnoho z nich je nepochybne skvelych a svoje oznaceni si zaslouzi. Jen ja uz ted teda fakt nevim, podle ceho to posoudit...

      Vymazat
  8. Ahoj, sledovala jsem celou nepříjemnou zkušenost samozřejmě na Instagramu. Takže ti chci jen napsat že držím pěsti ať už je to u konce a dobře to dopadne. A za jejich jednání jim tu negativní reklamu přeji, dělá ostudu všem salonům, takhle by se žádný profík chovat neměl.

    OdpovědětVymazat
  9. To je hrůza, doufám, že se to nějak vyřeší a dostaneš zpátky minimálně ty peníze :) Já s kadeřnicemi taky nemám dobré zkušenosti. Jednou mi kadeřnice dělala vlny na maturák žehličkou a tím se mi vlasy úplně narovnaly a vlnit se začínají až teď, skoro tři roky poté. Podruhé mi ve stejném salonu jiná kadeřnice udělala melír, ale byl spíš šedivý než blond a hlavně jsem po ní chtěla jen něco nenápadného a ne šedé pruhy ve vlasech (ani se nezmiňuji, že jsem měla vlasy šíleně vysušené a zničené).Možná to byla špatná domluva, ale odbornice tam byla ona aměla mi říct, co a jak. A z těch dražších salonů jsem jednou navštívila Toni and Guy. Měli jeden den v týdnu slevu pro studenty, takže jsem platila 600. A začalo to jako u Tebe. Nejdřív volání, jenže jsem to nevzala, protože jsem byla ve škole a na cizí čísla zpátky nevolám. Dorazila jsem a samozřejmě mi sdělili, že mám přijít za hodinu, že ta "moje" kadeřnice je nemocná. Schválně jsem tedy řekla, že počkám v salonu Kadeřnice tam byly 4, salon byl prázdný krom jedné klientky a nikdo mě nemohl ostříhat. Bylo to krátce po té žehličkové katastrofě, tak jsem žádala radu a vlastně mě obvinily, že si vymýšlím, že je nemožné, aby se vlasy takhle narovnaly bez chemie. Samotný střih taky nic extra, vlastně jsem měla pocit, že se na mě učí nějaké nemehlo, což mi i bylo potvrzeno, že jejich kadeřnice ani nemají učňák a začínají postupně od mytí vlasů. Omlouvám se za slohovku, ale musela jsem to napsat :D Každopádně od té doby chodím ráda k učňům, kde se mi žádná pohroma nikdy nestala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty bláho, v takhle drahém salonu se to učí stříhat za provozu?? Valím bulvy!

      Vymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to je síla...vždy si říkám, že si jednou zajdu do nějakého luxusního salonu aby se postarali o mé vlasy a teď jak to čtu tak mě přechází chuť (je mi jasné, že to všude nebude, ale nechtěla bych vyhodit xy tisíc aby mi někdo udělal něco takového). Viděla jsem foto na IG a musím říct, že to vypadalo opravdu ošklivě :( přitom máš tak nádherné vlasy! Tak chápu co to pro tebe muselo znamenat...Jsem zvědavá jak to celé dopadne a doufám, že nás budeš informovat. Snad to bude všechno OK a už se ti nic takového nestane.
    Martina

    OdpovědětVymazat
  12. To je super, ze si to sem pekne menovite napisala. Tomu salonu sa vyhnem oblukom.. :)

    OdpovědětVymazat
  13. To je mazec tedy...to bych jim nedarovala. Obdivuju te jak jsi klidna, popalit mi nekdo hlavu na 4 litry, to by si tedy za ramecek nedali, co by si ode me vyslechli. Kauzu sleduji i na insta a to je teda soda, jak s tebou jednaji....ja vim proc mam z kaderniku strach ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dashulko, já se zuby nehty snažím zachovat klid a jednat slušně, ale nemysli si, že v doma jsem se o tomhle všem vyjadřovala slušně... No, pan Zapoměl se zatím nijak nevyjádřil, tak to asi vezmeme ofiko cestou...

      Vymazat
  14. No tyjo, to je šílený!
    Chudáčku, to si vůbec neumím představit!
    Když vezmu v potaz to, že antihistaminukum bla bla, tak by měla spálenou hlavu půlka světa, jelikož tenhle lék jí fakt každej druhej...!

    Prostě na tebe házejí špínu, jak odporný. Chování od A do Z je otřesný (nesnáším, když jsem někde objednaná a pak čekám... a hodinu a půl? WTF?) a vůbec si ho nezasloužíš. Měli by ti děkovat, žes nepodala žalobu a nežádáš kompenzaci za tu bolest a psychickou újmu a v neposlední době za cestovné...

    Fakt prasata ty lidi dneska, ale byznys, to by dělat chtěli!
    Určitě dej vědět, jak to dopadlo =o)

    Já budu dál "blondit" (Balea blond sprej a zesvětlovací gelový Loreal) doma a v klidu, než si nechat zmrvit hlavu...

    A jsem ráda, že jsi ten článek napsala, ať to každej vidí a dá si na ně pozor.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, že je to nebetyčná blbost... Fakt by mě zajímalo jméno té kožní. Pokud vůbec existuje...
      Mně bude stačit vrácení peněz, za to, co se stalo, jak to probíhalo a dopadlo, si ty peníze prostě nikdo seriózní nechat nemůže.

      Vymazat
  15. To jsou teda nemehla a lháři, fuj.

    OdpovědětVymazat
  16. No Ivuško to je teda strašné :-( Měli by Ti kromě vrácení celé částky dát i nějaké odškodné třeba kvalitní kosmetiku nebo i nějakou léčbu poškozených míst na kůži když mají tak "úžasnou" kožní lékařku. Hlavně ať to nezanechá následky a vše se rychle zahojí. Držím palce. Nicméně já jsem také blondýnka. Už několi let chodím na světlý melír a žádné další barvení si nedávám. Mé zkušenosti z kadeřnicemi jsou za ty roky takové rozpačité...Mám pocit, že každá se po čase jakoby přestane snažit a i když platím stále větší peníze tak mi chybí ze strany kadeřnice nějaký rozbor kvality vlasů, doporučení přípravků atd. Mám vlasy jemné a proto bych to velmi ocenila. Jednou mi kadeřnice dokonce bez mého vědomí dala na vlasy daleko silnější peroxid než obvykle a ani se neobtěžovala mi to říct, To až při další návštěve kdy jsem měla pocit, že mám horší vlasy. Prý to tam dala proto, že jsem jednou řekla, že to nemám tak hezky světlé, ale to není pravda. Nicméně někdy ten pocit mám, že je to třeba i hůř promelírované, že na to prostě kašle...A také po měsíci mám vlasy hodně zoxidované a krásná zářivá barva je fuč :-( Vzhledem k tomu, že mám vlasy jemné nemůžu si dovolit častější melírovaní než 1x za 3 měsíce. Ale i tak bych chtěla, aby mi ta zářivá barva vydržela alespoň 2. Už se bojím zkoušet nové kadeřnice. Kdyby někdo věděl o dobré kadeřnici z Olomouce, která odvádí opravdu kvalitní práci a rozumí barvení blond vlasů tak děkuji za typ. S.

    OdpovědětVymazat
  17. Nemám slov! Neuvěřitelné! Přeji Ti pevné nervy a doufám, že své finance dostaneš zpět. Nedej se, tohle je neuvěřitelná drzost!

    OdpovědětVymazat
  18. Chuda....to je strasne clovek aby sa bal hocikde chodit. Ja som bola teraz v kozmetickom salone na dermobrazii a cisteni, dala som za to tiez nemale peniaze, salon vychyreny a ja mam tak znicenu tvar ze neviem co s tym mam robit. Tam som umierala od bolesti a teraz sa nemozem na seba pozerat, mam same chrasty, hrosiu kozu a momentalne som sa zacala aj supat...takze tatko to je s tymi perfektnymi salonami :(

    OdpovědětVymazat
  19. AHoj, dostala jsem se k tomuto článku přes odkaz v diskuzi o salonech. Můžu se zeptat, jak to nakonec dopadlo? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, stále nijak, řeším to už půl roku přes právníka... ( palec dolu )

      Vymazat
    2. Jéé, tak to mě mrzí :( Tak držím palce, jsou to teda pěkný parchanti. :(

      Vymazat
    3. Tyjo držím palce, dej pak vědět =o(

      Vymazat
  20. Asi použil silnější oxid,kvůli zdržení......no tak tvuj dojem je uplně mimo a jde vidět,že pišeš a machruješ na něco čemu ABSOLUTNĚ nerozumiš. Mimoto barvení paletkou z 12proc oxidem....se divim,že si vůbec k Zapomnělovi šla....asi máš zvyklee vlasy na pallete,na kvalitu,na kterou si potrpíš,víš :)A tahle asi nečekaná alergická reakce nastat může,bohužel i sebelepšimu kadeřníkovi,bez předchozích komplikací.Myslela sis,že budeš opečovávaná celebritka,ale na tom uspěch Michala neleží.Chceš se jen proslavit na zveličeném pomlouvání,teda ty tomu říkáš asi objektivní kritika ? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach jo, ta lidska blbost je prosakla internetem skrz na skrz :D Vlasy zvykle na Palette? :D Opecovavana celebritka? :D Je hezke, ze ma Michal Zapomel svoje kamarady-srdcare, ale timhle mu moc dobrou vizitku nedelas ;)

      Vymazat
  21. Dobrý den, možná je to chyba jenom toho Dominika, i když Michal mohl postupovat jinak :-/ Abych uvedla na pravou míru, já jsem zažila i Michala, vyhrála jsem den s ním, tzn. střih, barvení, make up, focení. Střih mi tenkrát moc neměnil, a bohužel, ten kadeřník zmizel z povrchu pražského, ale barvili mi vlasy, příjemnou, namíchanou barvou, přírodní...fotka byla hezká, i když podle mě moc umělecká... všechno super, na Michala hezké vzpomínky... A po dlouhé době jsem si loni v létě řekla, že tam zájdu, třeba konečně ostříhají mé vlasy použitelně... A podle mě to byl právě taky Dominik, kdo mě stříhal, moc neusušil, umělecky vyhladil i když jsem řekla, že tam stejně fouká, že to chce něco, co se po pár krocích neztratí :-) a bohužel, i přes mé výslovné přání moc neprostříhal a ani nezkrátil :-/ prakticky jenom umyl, ne moc dobře vyfoukal a bylo to... píšu to jenom pro jiný pohled, na jedné straně majitel, který byl fajn, na druhé kadeřník pako... ale zachovat se k Vám mohl jinak, hned vrátit částku, nějaké 4tis. by ho nezruinovali a působilo by to lépe ale nějak mám pocit, že se za těch pár let změnil :( ... ale takových je spousta, co nepřiznají...ja si takhle už nikdy nekoupím boty od riekra... asi to byla blbá náhoda, ale... měli se omluvit, vrátit peníze a ne doporučit případně soud nebo mimosoudní řízení... no nic, dobrou noc a ať vám to dobře dopadne...

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mi dělají velkou radost, děkuju :*